fredag 18 september 2015

Sista arbetsdagen som förvaltningschef i Falkenbergs kommun...

Hej!

Jag säger hejdå nu - iallafall  i rollen som förvaltningschef i Falkenbergs kommun - känns vemodigt att lämna och samtidigt oerhört spännande att "ta språnget"!

Nu gör jag det i verkligheten som jag och många med mig pratat om i förändringsarbetet - jag stänger en dörr för att kunna öppna nya dörrar och fortsätta min livsresa.

Jag tar med mig mycket erfarenhet och kompetens från vårt gemensamma arbete i Falkenbergs skolor och jag tar med mig många viktiga minnen som hjälpt mig att våga gå vidare i vår process - trots att det bitvis varit tungt och svårframkomligt!

Med dessa korta rader vill jag framföra ett tack till alla som bidragit till vår fantastiska utvecklings- resa i Falkenberg och tack till er som varit mina kritiska vänner och visat mig på mina förbättringsområden!

All kritik är guld - det är där du hittar dina kommande fokusområden för att nå ännu bättre resultat och högre utveckling i livets skola!

Från och med måndag 21 september är jag min egen chef och Vd för mitt nystartade företag
Arja Holmstedt Konsult AB


Välkomen att besöka min hemsida www.holmstedtkonsult.se

På min nya hemsida kommer jag att starta en blogg som kommer att handla om det arbete som jag kommer att vara en del av framöver som exempel skriver jag en bok, kommer att medverka i seminarier och hålla föreläsningar inom ämnet förändringsledarskap.

Allt gott!
Arja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar